تصاویر جدیدترین و داغترین اخبار جهان

تصاویر جدیدترین و داغترین اخبار جهان

تصاویر جدیدترین و داغترین اخبار جهان

تصاویر جدیدترین و داغترین اخبار جهان

سوپ جنین در چین !!

عکسهای بسیار وحشتناک و جنایتکارانه که مربوط میشود به خوردن جنین انسان که در قسمتی از چین این عمل غیر انسانی و وحشتناک انجام می گیرد. 

اینان اعتقاد دارند این سوپ برای تقویت قوای جنسی مفید است. 

امیدواریم این رفتار زشت هر کجا که هست هر چه سریعتر متوقف شود. 

عکسها را در زیر می بینید: 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ http://lakposht110.blogfa.com

به ما هم سری بزن

[ بدون نام ] دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.sheen.blogky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سر بزن
www.sheen.blogsky.com

انسان سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام
وقت بخیر دوست من
راستش مطالبی که این چند وقته داره تو چین اتفاق می افته و شما هم لطف کردی و از این اتفاق های غیر انسانی مطالبی رو قرار دادید چند تا از این مطالب به من رسید که من رو خیلی ناراحت کرد و این سوال رو برام پیش اورد: که اگر انسان ذات خود رو فراموش کنه و به حرکت ها ی غیر انسانی دست بزنه چه چیزی برای ادامه بقای بشر باقی خواهد ماند؟
در همین زمینه من کتابی رو مطالعه کرده بودم که خیلی ساده از حقیقت ریشه ای به وجود اومدن این نوع اتفاق ها مثال هایی رو اورده که معرفی کردنش به دیگران در این شرایط میتونه به دیگران در درک صحیح این مسائل کمک کنه.
به همین خاطر من بعد از داغ کردن لینک "اعدام زنان "" سوپ جنین در چین"برای اگاهی از این حقایق لینکی زدم برای معرفی این کتاب"نه شرح و تفسیر" به دوستانم
لینک دانلود:
http://www.epochtimes.com/gb/4/12/13/n746020.htm

به امید اینده ای روشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد